Narinsuu birkac sayfa önermek istedim instangramdan
Bebemer
Akasya giyim
En ucuz bebek market
Ben kızıma da almıştım hâlâ da alıyorum 3 buçuk yaşındaki kızıma şuan da 8 aylık hamileyim ve oğlum olacak hemen hemen herseyini oralardan aldım 40 tlye 5li takımlar tutumlar vs çok uygunlar malum piyasa aldı başını gidiyor öyle e bebeğe falan güç yetecek gibi değil resim nasıl yükleniyor bilmiyorum yüklemeyi isterdim sana fikir olması açısından fiyatına göre çok güzel ürünler geliyor 35 tlye battaniye falan aldım bir bak istersen