Kızlar benim degerim 34.5 cıkmıştı doktor bana dostinex bide gyno diye hap verdi adetime 3 gün var kanda gebelik negatif cıkmıştı sizce yükselme inkanı varmı ilacları kullanmak istemedim ama bilemiyorum napsam ? Bide prolaktin yüksekliginden hamile kalamayan deger düştükten snra hamile kalan varmı ?