Merhabalar geçen hafta demir eksikliği ve b12 eksikliği nedeniyle dahiliye bölümüne gittim ve bana b12 iğnesi verdiler onu vurdurmak için bugün devlet hastanesine gittim gitmişken de bebeğime bir baktirayim dedim acildeki kadın doğuma gittim bu arada 32+3 hamileyim bundan 2 hafta önce yani 30 haftalıkken özel de kendi doktoruma gittiğim de bebeğimin kilosu 1864 dü doktorum 10 günlük önden gidiyor dedi bugün ise devletde gittiğim de bebeğim 2400 olmuş ve bana dediği bebegin kilo artışı çok fazla bunun altında yatan başka bir sebep var dedi kendi doktorunuza bir gidip muayene olun dedi ve beni korkuttu sizce korkmalımıyım pazartesi günü ilk işim doktoruma gitmek olacak