Sahnedekimadam Ay nolur amine koymayın söylemesi garip yanlış anlaşılmaya müsait :( valla yazık bebişe
Serpilinumudu Sahnedekimadam Şimdiye kadar amine ismini alay konusu edecek kimseye rastlamadım ve böyle önemli bi ismi de alay konusu edecek insanda nadirdir hanım efendi ve söylendiği zaman kulağa kötü bi anlam da hiç bi şekilde çağrıştırmıyor.
Sahnedekimadam 1melekannesiii Evet çok haklısınız ama büyüdüğünde o uğraşacak bunlarla öyle düşünün sayısız güzel isim var riske gerek yok bence 😢
1melekannesiii Sahnedekimadam Ben bir risk görmüyorum, çünkü insanlarımız hep konuşur😀😀 insanları çok önemsemiyorum
1melekannesiii Sahnedekimadam Çok düşüncelisiniz😊 hangi isimi önerirsiniz? Aklınızda yanlış anlaşılmaya müsait olmayan bir isim var ise biz onu koyalım tövbe yarabbim
nevzatbaskomser 1melekannesiii Leylim de dalga geçilecek bir şey. İsim gibi durmuyor. Leylim ley leylim ley diyecekler, bu yaşımda benim bile aklıma bu geliyor. Daha güzel isimler seçebilirsiniz farklı olmasına gerek olmayan