34 hafta olduk bugün bizde. Uykusuzluk problemi bende de var, benim kanım aşırı düşmüş vitamin takviyesine rağmen. Uykusuzluğun yanı sıra sıkıntı darlık çok oluyodu gece sabaha kadar evde volta atıyordum ve em son sabah olunca koltuğun tepesinde bi şekilde uyuyakalıyodum. Kan serumu takıldıktan sonra yarı yarıya fark etti çok rahatlarım. Ama yine de rahat edemediğim için uykuya dalmakta çok zorlamıyorum. E bebekten hamile bel desteği yastık aldım, bacak arama da yastık koyuyorum. Bacaklarımı sallarken uyuyakalıyorum desem güler misiniz 😄 kramplar giriyoo, uykuya dalamıyoruum, dalsamda yarı uyanık şekilde uyuyorum bazen zombi gibi geziyorum bütün gün. Ama bu genel birşey sanırım yaa bu yazıları görünce rahatlıyorum yalnız olmadığımı anlayınca…