Merhaba hanımlar, gebeliğimin başından beri su fazlalığım var şuan 33 haftalığım hala aynı ve bebek doğum pozisyonuna girmiş. Sizce normal doğum yapabilir miyim, doktorum böyle giderse uyumlu dedi normal doğumla fakat su fazlalığı olduğu için riskli olduğunu duymuştum. Bu konuda bilgisi olan cevaplayabilir mi?