16 haftalık doğum izniniz var. 8 hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası kullanabiliyorsunuz. 37 haftaya kadar çalışanlar kullanmadıkları izni doğum sonrasına aktarabiliyor. Doğum yaptığınızda hastaneden aldığınız doğum belgesini iş yeriniz zaten direkt bildiriyor edevletten de takip edersiniz paranızın yatıp yatmadığını