1melek_annesii son adet tarihim 15 Şubat biliyorum çok erken ama ne zaman idrar testi yapsam doğru olur çok sabirsizlaniyirum😐aşırı şekilde akıntı görüyorum ve iştahım kapanmış durumda bir çok belirti daha var ne zaman test yapsam doğru zaman olur??
Nurdrmz_24 1melek_annesii yani 12 günde hamile kalsanız bile önce kana sonra idrara beta hcg geçiyor üzülmemen adına 1 şubatı bekle bence garanti olsun bende bekliyorum çünki garantilemek için :)
1melek_annesii Sevimlianne_adayi yok etmiyorum ama ben adetten hemen sonra hamile kalıyorum bir kısım var onda da öyle gebe kaldım
Sevimlianne_adayi 1melek_annesii kadın her ay aynı zamanda yumurtlamaz canım ama eminsen o gün yumurtlama ise 12-14 gün sonra test yapabilirsin
1melek_annesii Nurdrmz_24 hayırlısı olsun bende hala bekliyorum şimdi yapsammi diye düşünüyorum çok kararsızım ya