Bunla ilgili birçok ‘kocakarı’ inanışı var 😍 bamya yemek yerleriyle eğilerek silmek 😂 ben 40+4te doğum yaptım doktorum sezaryen günü geliyo dedikçe yapmadığım şey kalmamıştı. Pilates topuyla son 3 gün çok otur kalk açma germe yapmıştım oda tetiklemiş olabilir.
Gününü bekliyor bebekler bence ama doktorlar nedense çok yanaşmıyor 40. Haftadan sonra beklemeye..
İnşallah tez zamanda kolaylıkla kucağına alırsın mis kokulu uykucu bebeğini