esmaer bende kullandım ilk gebeliğimde şimdide kullanıcam inan bana çok iyi
Hem kusması boğulması önleniyor hem gaz çıkışı kolay oluyor ve düzenli düzgün nefes alıyor
Öyle çok pahalı bişe almana gerek yok
Açıkcası ben ilk gebeliğimde bime gelmişti ordan almıştım ve hala taş gibi duruyır yine kullanıcam😂