denizarenmom ben her şeyimi 25 haftalıkken yapmıştım hatta daha erkende yapmış olabilirim:) ben biraz talihsiz bir gebelik yaşıyorum kuyruk sokumu ağrım var onun dışında bir sorunum yok :) yürüyüş azda olsa yapıyorum çok heyecanlıyım ama heyecanımın sebebi doğurmak değil ondan hiç korkmuyorum bebek doğduktan sonra özgürlüğüm gidecek mi eski hayatım olacak mı geceleri uyuyabilir miyim hep bunları düşünüyorum:)