Yildiztozu_ 2 cm açıklık ve sancı ile yatışım yapıldı. Son 15 gün bebeğimde gelişme olmadığı için suni sancı ile doğumu başlatma kararı aldı doktorum. Sancıya rağmen açılmam artmayınca sezeryana alındım. Sezeryanın korkulacak hiç bir yanı yok. Sadece ilk yürüme, pis kanın çıkması için doğum sonrası karına bastırmaları zor kısımları. Onun dışında ameliyathanede benim omzuma ağrı girmişti 10 gün boyunca belli saatlerde omuz ağrım oldu. Ama bunların hiç biri dayanılamayacak gibi değil. 3-4 gün tek başıma yatıp kalkalamadım, destek aldım hep. Hatta oturur konumda uyudum ben, bebeğe rahat bakabilmek için. Doğum yaptım 3 gün sonra ben dışarıda dolaşıyordum hatta. Tamamen toparlanmak da 1 hafta 10 gün kadar.