Angel276250 Nure44 28. Haftadayız 🥰 yarın kızımın odası gelecek inşaallah ondan sonra kıyafetlerini yıkayıp yerleştirip hastane çantamızı hazırlıcam artık 🥰🤲
Fatosaydin Nure44 valla bebeği pek hissedemiyorum daha da biseylere başlamadık suanlik 30 dan sonra düşünüyorum
bendiyebiriii Nure44 ben de 28+1deyim🥲 oda almadım çok gerekli görmüyorum açıkçası ben. Biraz daha minimal yaşamdan yanayım. Eksiklerinin çoğu bitti. Hastane çantamı anneme pasladım kıyafetleri yıkayıp hazırlar bir ara diye düşünüyorum😬
El123 Bnde 28 haftalıgım benm 2.bebegm bı kaç parça bısey aldm valla baska bısey almadm kızımdan kalan herseyı oğluma kullancam ınslalah 🙈
Ceylan2301 Fatosaydin neden ki canım kilonuz fazla mı ondan mi yoksa hiç tepki falan histmednz mi merak ediyorum da bende 24 haftalık olcam 2 gün sonra 😊
26120 Bizde 28+3 olduk oda takımımız bugün geldi 💕 Yalnız 2 gündür mide bulantım başladı kızlar öncesinde yoktu bu haftalar da var mı midesi bulanıp istifra eden
Fatosaydin Ceylan2301 79 kiloyum hissediyorum ama aktif değil yani hareketi durtersem kimildiyo yoksa pek hareketli degil
Ceylan2301 Fatosaydin hmm anladm canım hareket eder yaa şimdi keyfleri yerinde yan qelip yatıyolar keyflerine göre oynuyorlar 🥰
Aysenur44 Kızlar bende 28+4 bu 2-3 gündür hareketleri nerdeyse yok dicek kadar az hatta bugün hareket bile etmedi sanki bişeyler yiyip sola yattım olmadı kasılma oluyor ara ara sizdede oluyor mu?