snm-ekr1 Kubrak2016 bizimde 10 gün kaldı doğsa bir an önce istiyorum ama keyfi ne zaman gelirse artık🤣
2023bebegim Kubrak2016 bizde teklemeye düştük 9 ama son 3 gündür çak agirlastim hareket etmekte zorlanıyorum çok sancılarım var hatta 2 saat önce kayıp düştüm çok kötü oldum yerimden kalkamıyorum rabbim biran önce kurtulmayı nasip etsin hepimize sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz
Kubrak2016 Elifffyusa Allah nasip ederze ben normal düşünüyorum inşallah canım🙏 sağlıkla gelsinlerrrrrr
Kubrak2016 Semilk05 bende ağrı oluyormu emin de değilim😁🙈 açılma yok bebek daha kanala girmemişti 🙈 napcaz böyleeee😅
Tugfer07 Bende aynıyım 38+4olduk ama hala dogum olmadı bugun ufaktan karın agrılarım oldu gectı doktoruma dun gıttım gıne demezmı 1 hafta sonra gel ben bu gıdısle kızımı doguramıcam gelmıyor
Kubrak2016 Tugfer07 evet banada öyle dedi 39+1 de gidicem, tekrar alttan muayene edecekmiş ayy inşallah kolaylıkla hayırlısıyla doğururuzzz🤣🌸🐣
Mervefurkann Son 8 38+6 hiç bir belirti yok yalancı sancım bile yok normal bekliyorum ama niyeti yok gibi oğlumun daha 🤣🐣
Kubrak2016 2023bebegim 🥺 geçmiş olsun canım dikkat et son günlerimizz🌸 inşallah sağlıkla kurtuluruz hepimiz
Hande8 Son 13 doğum pozisyonunu almış kızım ama kanala girmiyor sancıda yok bekliyoruz bakalım sağlıkla gelsinler 🌸