busrabay1_0 Bugün 37 haftalık oldum bebeğim çok haraket etmiyor sadece devamlı bı yerde toplanıyor normall mii sizce yaşayan varmı?
09Rabiaa35 busrabay1_0 bende 31 haftalık hamileyim arada hareket etmiyor ve telaslaniyorum bagzen ediyor yada bir yede tip gibi oluyor doktorum yeri daraldigi için normal dedi bana ama gece durmuyor kıpır kıpır sabah erkenden kıpır kıpır 😄😄
Nurasya Aynı şey bizdede var 33+4 olduk bi yerini dayıyor gibi bazen orası sert sonra kayıyo ama tekme falan pek olmuyor aklıma takılıyor hep bu konuyu açmanız çok iyi oldu normalmiymiş böyle olması