SuzanSuzi1 Anneler merhaba 36 olduk bgn ama.bebegim.gun içinde hareket etsede tekme pek atmıyor bir gün böyleyse diğer gün daha hareketli oluyor bu haftalar da böyle olması normal mi benle aynı haftada olan anneler sizde durumlar nasil
aogoya SuzanSuzi1 bende dün doktora ve ebeye sordum bide en son sağlık ocağındaki hemşireye 😂 gayet normalmiş bende öyle hissediyorum ve aynı zamanda taş kesiliyor karnım aniden kasılıyor bi kaç dakika sonra normalde dönüyor ve sık sık oluyor diye sordum yerleşmeye çalışıyor yavaştan artık vücudun doğuma hazırlanıyor dediler o yüzden korkmayın sizde 🥰
SuzanSuzi1 aogoya içime su serptin çok teşekkür ederim hayirlisyla kucağımıza alsak yani hep diken üstünde yaşıyoruz 🤗
aogoya SuzanSuzi1 az kaldı az 🥰 Geri sayım başladı bile 😂 bende çok tedirgin oluyorum Farklı bişeyle karşılaştığımda normal yani hayırla sağlıkla alırız inşallah kucağımıza
SuzanSuzi1 Minibebe yani kendilerince bir rutin olusturmuslar galiba belli saatlerde hareket ediyorlar uyuyorlar Rabbim saglikla kucağımiza almayı nasip etsin 🤗
ikibaloglanannesi 35’im benim oğlan da öyle.🙈 Doktorum normal dedi artık doğuma hazırlanıyor vücut dedi gün içinde 10 hareket etti mi normal demişti🌺
meraklianneadayi23 SuzanSuzi1 Ben 35+4 hamileyim maşallah çok aşırı haraketli tekmeleri çok kuvvetli canımı acıtıyor karnım sertleşiyor sürekli ama bu haftalarda haraketlerinin azalmasıda normalmiş öyle duymuştum yeri daraldığı için.
SuzanSuzi1 meraklianneadayi23 inşallah mesele sadece yerinin daralmasindandir şükür hareket ediyor ama işte biraz azalsa içimizi korku kaplıyor
pinarsabrii SuzanSuzi1 36+3üz bizde. Çok aşırı hareketli, sanki gün içinde hiç uyumuyor gibi. Dediğiniz gibi karnım birden sertleşiyor, kaskatı kesiliyor, sağ ya da sol tarafı göbeğimin yukarı doğru kalkıyor bir garip olaylar var😄😄