Selvrkzlr1 22+2 hafta olarak İkinci çocuğuma hamileyim. Ve epilepsi olduğumu öğrendim. Çok baş ağrısı çekmeye başladım. Nöbet geçirmemek için ilaçlar da kullanıyorm tabi doktor tavsiyesinde . Baş ağrıma ne iyi gelebilir?