Eldgrn
33+4 haftalık ile şafak 45.
Şifayı kaptik kemiklerim kırılıyordu resmen ağrıdan, tek öksürük kaldi o mahvediyor beni birde nefes almada zorlanıyorum. Bebis dönüyor gibi geliyor ama görüş günü 35 haftalık olunca bakalım ne diyecek doktorumuz.
Karında sertleşme oluyor sırt üstü ve yüz üstü yatmayi cok özledim 🥲
Vakti saatinde hayırlısı ile gelir bebislerimiz sağlıklı selametli kucağımıza aldığımız günler de gelir inşallah..