elifkorucu İstanbul avrupa yakasında bayan memnun olduğunuz doktorlarınızın isimleri neler birbirimize yardımcı olalım 😌 5+2′yim şuan doktora gitmedim daha önce gittiğim bir doktor vardı maalesef ki muayene ücretleri çok artmış
Tire35 elifkorucu merhaba medipol bahçelievler muhabbet haliloğlu çok memnunum 🫶🏼 muayene ücretleri bayağı artmış burada da daha ucuzunu bulamadım hemde çalışanlar hep kadın olduğundan çok rahat ederiz diye düşündük bakalım
GultenY elifkorucu Sefaköy medipol de Gizem Uluutku hanım var çok iyi diyorlar muayene 480 gibi birşey olmalı Sefaköy Rumeli hastanesinde Yağmur hnm ı da baya övüyorlar suan 300 muayenesi Benim doktorum erkek olduğu icin çevremde gidenleri yazıyorum :)
elifkorucu Tire35 Daha önce boş gebelik yaşadım. Medicalpark floryada günay hanıma gitmiştim geçen sene 325 tlydi bu sene 700 tl olmuş bu kadar fiyat farkı beklemiyordum çok memnun kalmıştım kendisinden
GultenY elifkorucu mesela ikili tarama testi her yerde 900 küsür ve 1000 TL arası geçen hafta Rumeli de 196 TL ye yaptırdım 🙊 suan en uygun yer benimde iki sene önce gittiğim doktor 750 olmuş muayene aşırı pahalılaştı heryer inşallah içinize sinen bir doktor bulursunuz ♥️
elifkorucu GultenY Allah yardımcımız olsun valla bu devirde her şey çok zor inşallah yağmur hanımdan memnun kalırsam devam ederim çok teşekkür ederim 🥰