Kız bebek erken gelir hazırlıklı ol söylemleri ile 40. Haftaya kadar gelmiştik. Ne sancı ne belirti hiç bir şey yoktu açıkçası. Doktorumuz son bir hafta daha bekleriz suni sancı ile alırız artık demişti. Tabi bende de korkular endişeler ya kendi isteği ile gelmez de süreç çok uzarsa düşünceleri vardı. Her şey 40. Haftaya girdiğimiz günün gecesi bel ağrısı ile başladı. Baya baya belimde geçmek bilmeyen bir ağrı vardı. Sabah ağrı belimden sancılar şekline dönüştü. Öğlen doktor kontrolümüzde nst de sancı çıktı ama doğuracak seviyede değil dedi doktorumuz belki uzunda sürebilir belki geçici de olabilir dedi. Eve geldik sancılarım belimden sürekli girmeye devam ediyor ve sıklaşıyordu da. Doktoruma saancılarımın sıklaştığını hastaneye ne zaman gitmeliyim diye sordum. Oda hastaneye geçin nst de bakılsın ona göre karar verelim dedi. Gece 1 gibi hastaneye gittik ve 3 ya da 4 cm açıklık olduğunu söylediler. İlk hamilelik olduğu içinde açılma biraz yavaş ilerler sabahta olabilir 2 gün de sürebilir dediler. Doktorumuza sorduk ve sancıyı evde çekelim diye onay alıp eve geldik. 2 saat sonra sancılarım artık o kadar sıklaşmıştı ki 3 dakikaya düşmüştü. Benim düşüncem hep normal doğumda en başından beri ama artık dayanamıyorum epidural ya da sezeryan ne olursa olsun hastaneye gidelim kurtulayım bu durumdan demeye başladım. Hastaneye geldiğimizde daha doğurmam ben niyeti ile girip muayenede 8 cm açıklığa ulaşıldığını söylediler. Hemen doktorum çağırılıp beni doğumhaneye aldılar. Bu kadar hızlı mıydı diye bir yandan düşünürken bir yandan da kurtulacak mıyım birazdan yani fikri vardı. Sanırım işin hem kolay hemde en zor yanı doğum olayı. 20 dakika içerisinde bütün sürecim bitti. Kızımı kucağımı aldım çok şükür. Allah bütün hamişlere de kolay doğumlar nasip etsin inşallah☺️ Süreç çok zor ama sonunda çekilen çileye değiyor ☺️