Herkese merhabalar bir gün buraya ben de doğurdum yazmak için sabırsızlanıyordum, çok şükür nasip oldu. Evet hazırsanız başlıyorum :) 15 ocak günü kayınvalidemle görümcem doğumda yanımda olmak için geldiler, o gün regl ağrısı gibi bel ve karın ağrım vardı, el ve ayaklarım şişmişti. O gece sabaha kadar o ağrıyı çektim ve hiç uyuyamadım ama dayanılmaz bi ağrı değildi. Sabah uyandığımda yengem mesaj atmıştı rüyamda seni gördüm sancıların mı başladı dşye mesajı görür görmez bi sancı girdi (yengem akrep burcu altıncı hissi çok kuvvetli) Neyse sabah 9 da başladı sancılarım 15 dk da 1 oluyordu akşam 16 ya kadar sancı çektim lavaboya gittim baktım ki nişanım gelmiş eşime söyledim hemen hastaneye gidelim dedi, bu arada sancılarımın sıklığı 4 5 dkya Düşmüştü. Acilden giriş yaptık ve doğumhaneye girdim, açıklığa baktılar 2 cm açıklık vardı nst de sancı çıktı, ebe bana git yemek ye yanına da bi şeyler al yiyecek içecek doğumun başlamış 1 saat sonra gel dedi, dışarı çıktım eşim yemek getirdi, eşimle birlikte yürüdük hastanenşn bahçesinde gerçekten bana güç oldu eşim elimi hiç bırakmadı 1 saatin sonunda tekrar doğumhaneye gittik, nst ye bağladılar sancılarım çok görünmüyordu ama ben çok acı çekiyordum orada tanıdık bir ebe vardı geldi yanıma daha senin doğumuna var dedi ben de yanında olurum doğumda dedi sonra molaya çıktı, bi saatt falan geçti başka bir ebe geldi açıklığı kontrol etti ve yanındaki ebeye gösterdi, anladım ki doğum olacak :) Saat sekizdi ve yarım saat boyunca ıkınmaya çalıştım ben çok yorgun ve uykusuzdum ilk başta güzel ıkınsam da daha da çok yorulduğum için gücüm tükenmişti ve ıkınamıyordum ama sağolsun ebeler ve orada çalışan personeller çok yardımcı oldular ve saat 20.30 da oğlum dünya geldi, hemen karnıma koydular bebeğimi. Böyle bir his yok gerçekten dünyanın en güzel hissi :) Tanıdık ebe geldi bi molaya gittim geldim doğurmuşsun çok şaşırdım bu kadar hızlı beklemiyordum dedi :) Gel gelelim işin pozitif olmayan kısmına yani dikişlerime:) Ikınamadığım için çok dikişim oldu 1 buçuk saat dikiş le uğraştı ebem doğumda daha az yanmıştı canım :( Üç gün şiddetli dikiş ağrısı çektim ama sonra geçti şimdi oğlum 11 günlük ve ona baktığımda o her şeye değer diyorum 🥰 Sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım inşallah hepiniz çok güzel doğumlar yaşarsınız ❤️