Tugcesak bana tek iyi gelen gaviscon mide şurubu 🤦🏻♀️ Ha bazen de bir tane salatalık yiyorum o da geçiriyor. Sütün de faydası var ama ılık olması lazım. Dolaptan çıkardığınız süt soğuk olur ve mide yanmasını geçirmez aksine midenizi bozar. Bizzat yaşadım 😒