Zehradgdrn Evet kızlar bu haftalarda şikayetleriniz neler bebişlerin kilosu nasıl siz kaç kilo aldınız sohbet edelim 😍
Lavinyaa8 Zehradgdrn ben en son 29 da gitmiştim 1400 dü haftaya kontrolümüz var bakalim 30. Haftayla birlikte iyice ağırlaştım asla yerimden kalkamiyorum bebegin kiyafetlerini nasil yikayip ütülicem onu düşünüyorum bir de artik nefes alamiyorum 🫣
merveiyd Zehradgdrn 32+5 olduk oğlumla, şu an beni en çok zorlayan mide ekşimesi ve göğüs kaşıntısı 🥺
Mello29 Zehradgdrn 33.haftadayim kasilmalarimdan 1.5 hafta hastanede yattim simdi cok sükür iyiyim kasılmam olmadigi sürece bir sikayetim yok yani olsa da gözüm görmüyor sanirim gecen hafta yasadiklarimdan sonra ama 30 yasindayim hayatimda ilk defa yanagimda sivilce cıktı hastanede verdikleri ilaclardan serumlardan mi yoksa hamilelikten mi bilemedim ki hamilelikte de hic sivilcem lekem olmamisti
Zehradgdrn Lavinyaa8 bende aynı durumdayim ya eşime yaptiracağım bu gidişle 😁 bel ve karın ağrım var sürekli yatmak istiyorum
cannkmrc merveiyd mide yanması için yeşil elma yiyorum sıcak süt içip uyuyorum sende dene istersen bende baharatlı yağlı salçalı yemekler yiyince mide yanması oluyor göğüs kaşıntısı içinde banyo yaparken iyice sabunla lifle ovuyorum ve çıktığımda vazelin sürüyorum rahatlatıyor tavsiye ederim
Zehradgdrn Freshmomy herkes farklı kilo alıyor ya bence kafana takma bende 7,5 kilo aldım 31. Haftadayım ama keşke güzelce yiyebilsemde bebeğimde kilo alsa doğumdan sonra gider kilolar umarım
Zehradgdrn Mello29 31. Haftadayim benimde bel karın ağrım çoğaldı mide bulantım başladı umarım normal birseydir sağlıkla bir doğsalardi bebişler
Mervetnl Zehradgdrn en son geçen hafta gittim 31+2 de 2400 gr 44 cm di bebeğim. Sıkıntı olarak nefes darlığı, uyku hali, yorgunluk, tansiyon düşmesi ve bebek toplanması yaşıyorum 😇 Şu an 32+2 oldu 🌸 Doğuma son 5 hafta 🙏🏻 11-12 kilo gibi bi kilo almıştım geçen hafta gittiğimizde 🧿
Zehradgdrn Mervetnl maşallah kilosu çok güzel bebeğin sizde ideal almışsınız ben 31 . Haftadayım kontrolüm haftaya kilosunu bilmiyorum ama ben 7,5 kilo aldım bu aralar istifra ediyorum bel ve karın ağrım var bebek hareketleride azaldi
ikibaloglanannesi 33’de 2300 dü oğlum🧿 Şu an 35’iz hareketleri sertleşti ve haftaya 36’yız kontrol var almıştır herhalde kilo🤭. Ben ise 35.haftanın sonlarındayım +3 kilo aldım sadece🌸
Zehradgdrn ikibaloglanannesi maşallah kilosu çok güzelmiş tebrik ederim hiç kilo almamışsin ben 31deyim 7,5 kilo almışım 😁
gstetik 30+0da 1543 grdi ogluşum.31+5 olduk pazartesi kontrolümüz var.toplamda 7 kilo aldim😆bel agrisi ,nefes darligi , hazımsızlik ve tabiki duzensiz bir uyku😬
Zehradgdrn gstetik aynı bende 7,5 kilo aldım 32de öğreneceğim kilosunu benimde bel ve karın ağrım var
Emiine1 Zehradgdrn iyi geceler bisey sormak istiyorum size ben 6 haftalik hamileyim ilk gebeligim bu uygulmadan bebegim icin günlük raporunu okudum da omuriligi cevreleyen nöronlsrin kapali olduğunu yazıyordu bu ne demek engelli mi olacak yani daha keseyi de tam göremedim kontrole gittiğimde çok korkuyorum suan ne yapacağımı bilmiyorum
Ersagununannesi Emiine1 öncelikle hayırlı olsun. En doğru teşhisi doktorunuz koyar. İçinizi ferah tutun. Engel durumu bu haftalarda anlaşılmaz 11 ya da 12. Haftalarda ikili test yapılacak o zaman daha net anlaşılır.
Mayysa Emiine1 bi saniye bu yalnızca bebeğin gelişimi hakkında bilgilendirme sadece.. birden bebek haline gelmiyor sonuçta karnımızda nöronlar kapalı demek bişey değil yani giderek gelişecek bebeğiniz burdaki her bilgilendirmeyi bu denli kafanıza takmayın lütfen Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Ersagununannesi Zehradgdrn 31+5 olduk oğlumla şu an hareketleri sertleştiği için nefes darlığı başladı. Bazen uzun süre top gibi oluyor sonra bi başlıyor yer değiştirmeye nefes alamıyorum 🤭🤭 en son kontrole 28. Hafta gittim. 37 cm 1120 gr dı şimdi kaç olduk bilmiyorum. Sömestr diye memlekete geldim. Dönünce 33 haftalık olucaz o zaman gidip öğrenecem 🥰🥰
Zehradgdrn Ersagununannesi 28. Haftada bebişlerimiz aynı kilodaymiş benimde bel ve karın ağrım var ya bebek hareketleride azaldi
Emiine1 Inşallah allah razı olsun ama ilk gebeligim olduğundan ne yapacağımı nasil davranacagimi ne düşüneceğimi bilemiyorum eşim tır şoföru şuan tek evde olup bunu okuyunca çok kötü oldum korkum aşırı var
Zehradgdrn Emiine1 korkma canım ikili tarama da 12. Haftada bir sıkıntı varsa doktor söyler inşallah sağlıkla alırsın kucağına bu haftalarda henüz embriyo öyle bir risk olduğunu düşünmüyorum
Nhlhmz11 Zehradgdrn 32+3 teyim bende , inanılmaz kasık ağrısı başladı bir haftadir , sancı girip çıkıyor , yurutmuyor , yatirmiyor , oturamiyorum bile . Bebeğim 31 de yaklaşık 2 kiloydu , bende 20 kilo aldım 🙈😅
Zehradgdrn Nhlhmz11 bende 31de aynı durumdayım bel ve karın ağrısı çekiyorum ya maşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah kilo verilir nedir ki 🤣
Emiine1 Zehradgdrn inşallah allahim razı olsun sendne ınşallah içime su serptin valla kendi kendimi yiyecektim yoksa rabbim evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hepimiz sağ salim kavuşalım evlatlarımıza 🥰❤️🤲
Nhlhmz11 Zehradgdrn amin inşallah 🤗 kimse inanmıyor ama kilo aldığıma o kadar hiç belli olmuyor karnım çok fazla büyüdü 🥰