meltembal19 Merhaba güzel anneler, haftamdayım. Kan tahlilinde hemoglobin değerim 9,8 geldi. Doktorum epey düşük olduğunu demir iğnesi vereceğini söyledi. Sizin nasıldı bu haftalarda kan değerleriniz? Kansızlık için varmı bir öneriniz ya da kullandığınız bir şey ?