İsteğe bağlı suni miiiiiiii 😔 ben ilk doğumda açılma olmadığı için mecburen suni aldım hastaneyi ayağa kaldırdım öldüm öldüm dirildim yalvardım kesip alın bitsin bu işkence ölüyorum diye şimdi ikinci hamileliğim tek duam suni sancı olmadan kendi sancım gelsin eğer suni verirlerse istemeyip sezaryen bile olmayı göze alıyorum o derece suni sancı berbat bir şey kendinize bunu yapmayın sezaryen olun bin kat daha iyi