Pemberuya Arkadaşlar normalde cildim kuru idi şimdi hamilelikte her tarafım kuppp kuru oldu ya hu hele duştan çıkınca. Nemlendirici kullanıyorum ama Hangi kremler daha iyi gelir almamı önerdiğiniz var mıdır?
nur34_ Pemberuya bende iyle oldum yuzum özellikle pul pul oldu fondöten yapinca cok kotu duruyor bio oil cilt yagini kullanirken yuzumede uyguluyorum ama dr oz urunlerini denicem en yakin zamanda
Petito35 Pemberuya cildiyeciye gitmiştim sadece bebe yağı kullan dedi. Banyodan sonra bebe yağı kullanıyorum. Gün içinde de loreal Paris nem terapisini
Tgcccc Kremler hemen kuruyor bence en güzeli yağ kullanmak 15 haftadir daha hiç nemlendirici kullanmadım duştan sonra full yağ
2022bebeki Pemberuya ben teşekkür ederim doğal yağlar kullandım uzun süre ama maalesef alerji sebeplerimden beri de doğal yağlarn gözeneklerimi tikamasiyla alakaliymis dikkatli kullanmanizi öneririm 😬 kantaron, hindistan cevizi ve bebe yağı kullandm
annesininpisigi Aynı canım benim de öyle normalde cildim kuru ama senin dediğin gibi hamilelikte daha bi kuru oldu. Öyleki kaşlarımın arasından kabuk dökülüyor artık, alnımda yer yer deriler kuru kuru kalkıyor. Ben bol bol su + içinde çok kimyasal bulunmayan nemlendiricileri bel altına ve bacaklarıma + kollarıma sürüyorum. Göğüs kısmımdaki çok kuruluklara hakiki zeytin yağı+ kakao yağı+ badem yağı+ hindistan cevizi yağı karışımı yaptım onu sürüyorum. Yüzüme de ara ara bu karışımı ara ara da sadece saf zeytinyağı sürüyorum. Daha iyi ama vücut bu yağları da çok çabuk emiyor sabah akşam sürmem gerekiyor :( sizin bir öneriniz varsa alabilirimm
Pemberuya annesininpisigi aynı ben canm ben gebelikten önce de kaşlarım duş sonrası kup kuru olurdu🥴 kırmızı kantaron iyi geliyor idi doğal o da bitti canm
Tgcccc Pemberuya bebe yağina badem yağı susam yagı kayısı cekirdegi falan karisiririn hindistan cevizi yagı.. hem vücudunuz nemli kalır hem nemlendiricelerden daha bereketli
Tgcccc nur34_ baska birlerinin ürünlerini alip da kendi etiketlerini bastıklarını duydum dr öz ün hic biseyini asla onermem 😃😃😃
nur34_ Tgcccc duymussun ama sadece canim gozle gormek urunu kullanmak onemli asil ben o ailenin sevmeyenlerinin bi oyunu oldugunu dusunuyorum
Tgcccc nur34_ siz kullanın begenirseniz bana da paylasin😃😃 yinede hamileyken bilmedigimiz ürünleri denemek cok da onerilmez :)
Fincan Ben de aynı durumdayım. Bio oil en iyi gelen ürün bana. Mustela aldım yetersiz geldi, hindistan cevizi yağı aldım, yetersiz geldi, bebe yağı da işe yaramadı. Bio oil candır resmen henüz kendi vücudumda daha iyi etki edeni görmedim.
Pemberuya 2022bebeki kantaron yağını bende düşünüyorum aslında babam Antalya’dan hakiki getirtmişti kırmızı kantaron tekrar isteteceğim artık
nur34_ Tgcccc ben seyi dusunuyrm ölü deriyi atan tonik vardi onu istyrm aslinda hazir pul pul dokukuyorken gitsin olu deriler
2022bebeki Tgcccc Sarı değil kırmızı olani kullandım ben. Biz egeliyiz sarı kantaronu mide ağrıları için kullaniriz kendimz yapiyoruz zaten