Merhaba 36 Haftalık gebeyim gebeliğim boyunca şeker konusunda bir sıkıntım olmamıştı ta ki son 10 güne kadar . Kahvaltı ve yemekten sonra baş dönmesi sorunu yaşıyorum doktoruma sordum kahvaltıdan 2 saat sonra tokluk şekeri ve glukoz değerine baktır dedi sonuç 139 çıktı o da bana Matofın xr 500 mg kullanmamı söyledi yorumları okudum çok da iyi şeyler söylenmiyor benim durumumda olan var mı neler yaptınız ?