Bir sorum olucak kızlar daha doktora gitmediğşm için sormadım doktoruma benim ilk gebeleğim sezeryan oldu sonra karın germe yaptırdım aradan 2 yıl geçti ve tekrar hamileyim 22 haftalığım bu arada ama tek merak ettiğim yani doğumum normal sezeryana göre daha mı erken olur yoksa normal bir gündemi çünkü karnım gerildiği için tekrwr açılma olmasından korkuyorum daha önce yaptıranınız varmı aranızda