Emos07 Kizlar 22+1 haftadayim haliyle göbekte çıktı. Normalde hep agda kullandim senelerce, simdi agda yapmam lazim ama biyandanda üşeniyorum gobektende goremiyorum, hic jilet kullanan varmiiiiii
Esraguvennn Emos07 bence direk kuaföre gidin. Hem doğumdan sonra da zor olmaz çünkü jilet daha sert çıkarıyor sonraki ağda çok acıyor. Bende gebeyken hep kuaföre gittim
dmtturan Emos07 Açıkçası jilet tavsiye etmiyorum yA hep ağda yapan biriyim bir kez kullandım bu sefer sürekli çıkıyor aldıkça tahriş ediyor hiç gerek yok bir kuaföre gitmelisin bence
AdinsMom Emos07 açıkçası hamileliğimin 4.ayından beri falan hızlı uzamıyo artık özellikle bacaklarım ama karın bölgemde tüylenme arttı
Rmysa22 Emos07 merhaba hamileliğim boyunca jilet yaptım doğuma giderken bile jilet yaptım ayna ile zaten hamileydim etlerim bile dokununca açıyordu bide agdanin acısına dayanamadım😁
Aynenkanka Emos07 ben jiletle alıyorum tabi göremiyorum ama el yordamıyla işte ayna alıcam hep unutuyorum 😁
Binnur-cam Emos07 ben lazerliyim canım çok kıl sorunum yok olanlarıda venus jiletle alıyorum 3 senedir 28 haftalık gebeyim jiletle bile zorlanıyorum eşim yardımcı oluyo sağolsun erken doğum riskim olmasa kuaföre giderdim ama gidemiyorum istiyorsan kendin uğraşma git kuaföre miss
-MucizeMelegiim- Emos07 basindan beri jilet kullanıyorum benim icin en rahat yöntem minicik bir türde olsa hemen jiletle tak tak 🙈😬 agdayla alınca uzayacak da ağda tutup cekecekte ugrasamam🙈 kasamam da kendimi canım acır kiyamam cNim tuylerim😬😬😬😬
busenurrslmn Emos07 ben hep jilet kullanıyordum ama göbekten ötürü olmuyor artık üstelik ani bir doğum anında da zor olur diye agdaya yeniden başladık bakalım
annekuzusu_ Emos07 ben gebelikten önce de kuaföre gidiyordum şimdi de kuaföre gidiyorum ağda en güzeli evet ama gebelikte bi tık fazla aciyor normelden ama jilet beni serpistiriyo o yüzden ve çabuk sert cikiyo bence ağda en iysi
Sedaorannn Ben 1 defa ağdaya gittim ve gerçekten geç cıkıyor hormonlardan mı neyden bilmem😂 ama jilet ile zaman kaybi ve endişe gerçekten aniden suyum gelse ben o an kendimi jiletlemeyi beceremem. Ağda 2 dakika sürüyor ve şimdi jiletle alirsaniz dogumdan sonra ki ağda da daha cok caniniz yanacak :) bence temiz ve hizli bir yere gidebilirsiniz
onehappymoom Benimde en korktuğum hazırlıksız yakalanmak erken doğum riski var haliyle sürekli temiz tutamıyorum çünkü uzaması gerekiyor alınması için biraz da olsa kadınlık çok zor 😂