39+5 olduk, bel ağrısı, kasıkta ağrılar, vajinada yanma, aşağa doğru basınç hissi, adet sancısına benzeyen ağrı, kramp şeklinde kasılmalar………. gün içerisinde hepsi oluyo, gelip gidiyor.. malesef düzenli deği 🤣 hergün doğum başlayacak bugün diye seviniyorum, sabah bi kalkıyorum çok fitim.. 😅🤷🏼♀️