Esraguvennn Tubaa41 bence yemeyin. Yani yapabilirseniz kendiniz yapın iyice temizleyip ama dışarıda kimin nasil temizlediği belli olmaz. Normal zamanda neyse ama gebelikte riske atmaya değmez. Max sadece canınız çekti diye ufacık bir parça yiyin nefsiniz korelsin.
Elifmstf Tubaa41 hamileligimin basinda benimde canim cok istemisti daha kalp atisini bile duymadan yemistim
atlasinannesi_ Esraguvennn sakatat türü hamilelikte zararlı ben ciğer bile yemiyorum kolesterolüm yüksek çıkar diye
Esraguvennn atlasinannesi_ nefsini koreltecek kadar yese birşey olmaz. Oda yani tırnak kadar falan olacak. Kii artık aşırı canı çekerse. Ben zaten yemem öyle şeyler ama eşim demişti bir kere adamın nasıl temizlediği görmüş çıplak ayaklarıyla eze eze falan yikiyormus 😂😂 o yüzden dedim zaten kimin nasil temizlediği belli olmaz diye
AdinsMom Tubaa41 24e kadar dayandım midye kokoreç için doğuma kadar zor dayanıcam burnumda tütüyooooo doğurur doğurmaz yicemm
Summerwine Tubaa41 ben ilk zamanlar unutmuştum tam yarısını yedim ben hamileydim diyip bırakmıştım🤣yani dışarıda yapılan bir şey hijyenini bilemeyiz
CeydaST Tubaa41 eltim çok sık yedi maşallah kızı iyi 😍 güvendiğin bir yer varsa oradan yiyebilirsin. Onun dışında Bi doktor a Sakatat yiyebilir miyim diye sorduğumda 12. Haftadan sorma ayda 1 falan yiyebilirsin demişti iyi pişmiş olacak ama demişti
Mhrbn44_ Tubaa41 bende sakatat cok severim doktorum yeme demisti 9 aydir yemedim çok az kaldi doğuma dogurunca yerim artik
Tugce3561 Hamile olduğumu öğrenmeden önce yemiştim kokoreç ve midye şuan 11+3üz her şey yolunda çok şükür ama şuan bile bile yer miyim hayır 😂
FatmaAselinAnnesi_60 Tubaa41 canımın her istediğini Yiyorum hasta değiliz hamileyiz sanki hergün üst üste yiyoruz 🙄
Hilalllcann Ben 8. Haftadayim bu zamana kadar kokoreç de yedim işkembe de içtim kelle paça da içtim 🤗
Tugcecv Tubaa41 çeyrek yedim. Ama yıllardır bildiğim tanıdığım yerden. Bir sorun yok suanlik 33. Haftadayiz