Ozlemmisss Sol kasık ağrısı yaşıyorum ama inanılmaz şiddetli yürüyemiyorum resmen. Dün hastaneye gitmiştim kontrolum vardı doktor gayet sağlıklı oldıgumu söyledi ama bugun niye böyle oldu. Yasayan var mı kasık agrısına. 25. Haftadaym
TTtutku Ozlemmisss bebekler büyüyor rahim bağları iyice geriliyor bebek artık aşağı doğru baskı yapıyor korkmanıza gerek yok normal ve Rahim artık çok yavaştan doğuma da hazırlık yapıyor
Koyuncu Ozlemmisss benim doktorum sol kasık ağrısı için gaz sancısını işaret eder sol kasık demişti. sebze ve zeytinyağlı yemekler tercih etmemi söylemişti. Aynı şikayetlerle gitmiştim.
Turas2519 Ozlemmisss benimde sol kasık agrım olmustu 28 civarında doktor suyu az mı içtin demişti evet :) suyu artırınca Gecti denemeni tavsiye ederim. Korkma geciyor
mzyynkbra Üşütmüş olabilirsin canım kanaman vs olmadığı sürece korkulacak birşey yok diye düşünüyorum yinede sen geçmesse gösterirsin 💓
Ozlemmisss mzyynkbra salı günü doktora gidicem yine ama katlanılacak gibi değil ya inşallah üşütmüşümdür
Mervefurkann Bende aynı belirtiler ile gittim doktorum idrar yolu enfeksiyonu ve kum olduğunu söyledi idrar testinde çıkıyor doktoruna idrar ver bence canım benimde sol kasığımda kramp şeklindeydi
Ozlemmisss Mervefurkann salı günü vereyim canım benimde aklıma geldi. Ya dün kan verdim keşke idrar da verseydim