Bircanyavuz Kizlar bir yakınım bana adetimi düzenlemesi için ve hamilelik kolaylasmasi için kullanmamı önerdi 2 3 gün kullandım adet oldum yurmutlama falan takip ettim sizce tutar mı kullanıp bıraktığınız da hamile kaldınız mi
Ayssee__ Bircanyavuz inşallah tutar inşallah dediğiniz gibidir ben ilk defa duydum kolaylaştırdığını aksine doğum kontrol haplarından sonra zor hamilelik olduğunu duymuştum ne kadar doğrudur hiç bilemiyorum kendimde hiç kullanmadım hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
DnzTnr Bircanyavuz 6 aydan fazla kullanılırsa hamile kalmayı zorlaştırıyor daha az kullanılırsa düzene soktuğu için bırakıldığında da hamile kalmaya yardımcı olduğu olmuş ama kesin değilmiş. Ben evlenmeden önce korunma yöntemlerini öğrenmek için aile planlamasına gitmiştim orda öğrenmiştim. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmem ben ilk ay kullandım sonra bıraktım çok kısa bi süre de folik asit kullandım 1.5 aylık evliyken hamile kaldım
Yarenylmz Bircanyavuz kontrol hapını bıraktım ve 8 ay sonra hamile kaldım üstelik sadece 4 ay kullanmıştım
guzelanne01_ Bircanyavuz canım kızım 12 yaşında korunuyordum son 5 6 yıldada yaz hapıyla korundum artık 2 bebeğimi yapmak istedim Adeti çok düzenliyor doğru temmuzda bıraktım hapı hamd olsun eylülde hamile kaldım 2 ay içinde yani açıkcası kulaktan duyma halk arasında söylenen olmaz 1 sene hiç bekleme yumurtaların donmuştur filan duydum Dedilerde ama Bunun özeti Allah verirse olur ol derse olur
Ayssee__ nazsimaova doğrudur kişiden kişeye değişebilir dediğiniz gibi Allah büyük zorlaştırır yada kolaylaştırır yazanlar olmuş zaten bilemeyiz 🌸
Tugba54_ Bircanyavuz bende evliliğimin başından beri 1 bucuk sene kullandım adetlerin düzenlendi adet ağrılarım kesildi sonra bıraktım 2 ay içinde hamile kaldım kişiden kişiye göre değişiyo bencede