Evet Arkadaşlar ..Bir Doğumun Sonuna Gelmiş bulunmaktayım ,Gündüz kontrol muayenesinde 2 cm acıklıgım Vardı , saat 10 da şiddetli sancıyla Hastaneye gittim 3 cm olmuştu aradan 1 saat geçti 4 cm 1 saat sonra 6 cm 1 saat sonra 8 ve hemen doğum haneye gittik 2 de doğum ettim 4 saatlik bir süreçti benim için