Lasvinia bende tanser beye gidiyorum. Doğum ücretini bilmiyorum ama burdan bir tane hamiş annemiz 13 bin olduğunu söyledi. 10 şubatta randevumuz var o zaman gideceğim. En son 12 ocakda gitmiştim yüzde elli indirimle girmiştim şimdi gittiğimde tam ücret ödeyeceğim o yüZden bilmiyorum canım. Gittiğimde herşeyi öğreneceğim daha çok var ama istersen yazarım