Burmur10 bugün gittim anlattım. Acikana kadar bekleme gün içerisinde az az ama sık sık bisiler ye dedi. Tansiyon takibi yaptım gitmeden. normalden de düşüktü. Yüksek olmasından daha iyidir dedi. Muhtemelen acikana kadar bişi yemiyorsun dedi ve haklı galiba 🙈 birde böyle takip edeceğim kendimi bakalım..