Meryem_79 22 haftalik hamileyim bebeğimi hissediyordum 3 gündür felan bir hareket yok sanki normalmi oluyormu böyle durumlar
Meltems53 Meryem_79 bende 23 haftalığım 2 gündür hissedemiyordum bugün dayanamadım sağlık ocağına gittim kalp atışını dinlemeye 🙈 bu haftalarda düzenli olmuyor tabii ki biliyoruz ama birden kesilince insan elinde olmadan endişe duyuyor.
Pnr60 Çok normal hareketleri 30 dan sonra başlıyor asıl düzenli düzensiz ozaman takip ediyosun 🥰 şimdi biraz daha küçük olduğu için bir gün sessiz iki gün hareketli olur ama yinede için rahat etmesse doktoruna danışırsın ❤️❤️