Narinsuu Kızlar bugün kontrolüm vardı. Sizce de bebek fazla büyük değil mi, bı olumsuz etkisi olur mu bunun
EmineDefneGokce Narinsuu ilk beneğimle aynı haftada aynı kilodaydı ayrıntılı usg den biliyorum ☺️şeker çıkmadı 3300 doğdu 40. Haftada minnoşum
dmtturan Narinsuu 22+6 sanırım benimde 538 di bazen bir hafta ilerde olabiliyor yA şimdiye kadar benim öyleydi şimdi durdu belki de bazılarına göre kilosu az da olabilir
Narinsuu Yok doktor büyük demedi ama başka bı uygulamada kilosu 380 civarı olmalı diyrdu arada bayağı fark var diye biraz endişelendim. Umarım sağlıklıdr.. detaylıya da daha girmedim hep korkuyrm
Aynenkanka Narinsuu uygulamaları dikkate alma onlar ortalama bilgi veriyor doktorun normal dediyse öyledir her bebek farklı sonuçta
Narinsuu Peki sizler detaylıya girdinz mi hanımlar, korku oldu mu sizde ben haftaya gideyim diyorum ama şimdiden panigim bı hafta artk bana zehir 🥺
Selinms Narinsuu ben dun 21+0 detayliya girdim cok sukur her seyi normal denildi kilomuz 400 gr bence bebeklerin hangi ay kac kilo alcaklari belli olmuyor belki sonraki ay sizinki daha az alicak benimki daha fazla alicak esitlenicek sonucta gram bu kilo degil cok az bi olcu aslinda bence buna takilma canim bi aksilik olsa doktorun detay verirdi diye dusunuyorum bildigim kadariyla 1 hafta onden gitmesi kucuk aylarda cok normal diye biliyorum🌸