Zeynep_61_70 Kizlar 34+3 olduk bugün okadar çok hareketli ki alt tarafıma doğru canım yanıyor resmen hareket edince normal mi bu durum
olmezbusra11 Zeynep_61_70 bizde 32+4uz bende de öyle oluyor canım artık sertleşiyor hareketleri insanin canını yakıyorlar bence normaldir ya
Udu Zeynep_61_70 33+4 uz bende de var bu karnimi acayip acitiyo tontişim, hatta ozellikle yanlarımı delincekmiş gibi elleri ayaklariyla iteliyo ay uy diye bagiriorum gecenin bi yarisi 😂😂
Sellmaseellma Zeynep_61_70 bence normal gibi 31 olduk bizde bazen ayaktayken ya da otururken bel kısmımda hissediyorum canımın yanmasını geçen otururken kaburgama bir vurdu bağırdım yani canım yandı 😂😂
Minnieand olmezbusra11 çok normal 😂 şu an 39+2yim resmen kaburgama tekme atıyor kemiklerimi yerinden çıkaracak gibi 😂
Zeynep_61_70 _almirasmom ayy deme ya çok fena vallaha misafir de var resmen bağır mamak için sıkıyorum kendimi 😂🤭
olmezbusra11 Zeynep_61_70 ben bı kere doktora çok hareketli fln demiştim o da bana hareketli olmasından korkma hareketsiz olmasından kork demişti o mantıkla düşünürsek bence normal Canim
olmezbusra11 Udu aşırı farklı bsey oluyor ya hani yaşamayan birine asla anlatamazsin huylaniyor insan ama bı yandan da nasıl keyif vermiyor mu 😂😂
Udu olmezbusra11 evet dogum yaklastigi icin hem cok mutluyum bi taraftanda bu his gitcek diye hüzün var 😂😂
Zeynep_61_70 Sellmaseellma artık iiyce kuvvetlendiler demekki ondan kuzum herkezde Normal miş baksana 😂🤭