Kızlar 30 haftaligim burnum akıyor kendı doktorumamı sorcam napcagımı acile mi gidcem ılac mı ıcsem dogal yontemlerle mi cozsem ben bilemedm neyim var onu da cozemedım korkuyorm bebegıme bişe olcak diye agir gecirmiyorm ama bebege gecermı gripse falan onu anlayamadm burun akıntısı ve tıkanıklıgı var neyim oldgunu cozemedım kütfen yardm edin