Bende 13. Haftadayim doktorumla görüştüm folik asit artık etkisiz o yüzden decavite başlayalım dedi o daha geniş kapsamlı bebegin bu haftadan sonraki ihtiyaçları için daha yeterliymis ama bu benim doktorumun benim için söylediği bişey senin doktorun senin için ne der bilemem. Doktorunla görüşmeden bişey yapma istersen