deletedmom321 Kızlar merhaba, ben 36+2 deyim ve düne kadar düz normal oturabiliyordum. Bu sabah yataktan kalkarken karnımın üstünden kaburgama baskı hissettim zor kalktım. Gün içinde eğilmede sorun yaşadım. Acaba ayağını falan mı uzatıyor geçer diye düşündüm. Sabahtan beri hiç geçmedi ve oturmada zorluk yaşıyorum geriye doğru yaslanıp dimdik oturmam gekeriyor. Normalde sonlara doğru bebekler aşağı iner benimki ne yapıyor acaba hiç böyle olan oldu mu? Pozisyonunu da almıştı. Geçen haftaki kontrolümde bebek yoluna girmiş demişti doktor da.
Caglasmsk deletedmom321 ben 31 haftaligm bazen bendede oyle oluyor pozisyonundan dolayi sonra degistirince rahatliyorum. Belki seninde oyledir bilemedmki cnm.
deletedmom321 Caglasmsk canım benim o haftalarda başı yukarıdaydı şimdi aşağı döndü artık değişmez dedi doktor. Arada ayağını falan uzatıp kaburgama saplıyor minik dana ama bugün sanki komple diyaframın altında yatıyor gibi😂
Bulutalazinannesi Valla canım benim ki de kanala inmiş ama hala ayakları gögüsümün altında resmen otururken kalkarken batıyor 😊 normal yani bu hallerimiz
Caglasmsk deletedmom321 evet oyuzden bilemedm bende iste haftan ileri😁 ayaklari rahat durmuyo demekki minigin🤪🤪
Sehererkull Valla benimde oleydi asagi indiydi genecikti anlamadim dayiyo ayaklarini afedersin wcde donlarimi zor topluom o derrce 🙈🤣
deletedmom321 Sehererkull bi de aniden oldu dün birşey yokken bugün yukarıda 😂 geri geri gidiyor bizim bebekler