twinsmom_ bende aşılama ile gebe kaldım canım 5+6 uygulamaya göre ilk öğrendiğim de benimde göğüslerim çok ağırdı ama şimdi geçti kalmadı bile benimde bel ve kasık ağrılarım oluyor bel agrısı daha Fazla oluyor hatta ayakta durunca inşallah saglıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🙏