Tuba_96 2.5 aylık hamileyim ve ne yaptıysam ishalim bir türlü bitmedi aynı durumu yaşayan varmı acaba ?
Deletedmom_52 Tuba_96 kullandığımız ilaçlar vitaminler ve maalesef kişiden kişiye değişen hormonlar herkes farklı etkileniyor bende oldum bir ara ama ne zaman hatırlamıyorum muz yedim patates ve havuç leblebi de işe yarıyor 😢
ayseetrl Tuba_96 bende 2.5 aylık hamileyim 3-4 gün ishal oldum leblebi yemeni öneririm bende tek fayda eden leblebi oldu