Gulden91 14+3 hamileyim tuvaletimi tutmamama rağmen sürekli ıslaklık var iç çamaşırı değiştiriyorum günde 3-4 kez bu durum normal mi ?
Nurin34 Gulden91 aynı sorun bendede var 21 hafta olduk 1 aydan beri ıslaklık var akıntıyla alakalı olabilir akıntı yogunlasınca su gibi gelirmiş ister istemez geliyor onun ıslaklıgıdır diye düşünüyorum.
Sersel_15 Gulden91 hamilelikte akıntı normal canım ama akıntı türüne göre değişir sarımsı yeşilimsi kokuluysa anfeksiyon diye biliyorum en iyisi idrar tahlili olman için rahat eder en azından
mucizem___ Gulden91 bende de oluyordu uzun süre yürüdüğüm de falan idrar desen değil sıvı ya su gibi doktoruma söyledim ilac yazdı doktorunuza danışın amniyon sıvısı olma ihtimali de var cunku
serpil1baby Gulden91 Allah korusun amniyon sıvısında kacaklık falan olabilir gizli kesinlikle doktorunuzla paylaşın🙏🏻
Nurin34 Gulden91 benimde öyle tuvaletimi kacırdım sanıyordum ama tutabiliyorumda ıslaklık hissi var değilmi benim akıntıymış ama zor oldu ayırt etmem hamileyken hiç kuru kalamıyorsun maalesef
Busrasakarya Gulden91 bu kadar fazla akıntınız varsa bir doktorunuza sorun isterseniz. Evet akıntı normal ama su gibi 3-4 kere değişecek kadar olması biraz fazla geldi bana.doktorunuz en iyisini bilir
baharkarakuzu Benimde kasıklarım çok terliyor, uzun günlük ped biraz iyi geliyor akıntılara. İşyerinde çok zorlanıyorum özellikle bu akıntı yüzünden.
Gulden91 Bende ki ter değil kesinlikle her giyimde doktorum suyu gayet iyi diyor daha 1 hafta olmadı gideli söylemeyi unutmuşum bu durumu gece kuru gündüz ıslak oluyor inşl önemli değildir