Kızlar merhaba ben 18+4 günlük gebeyim bugünkü dr kontrolümde doktor plesantanin aşağıda olduğunu bebegim yukarıda kaldığını söyledi kanaman olabilir dedi ama benim şuana kadar öyle bir rahatsızlığım olmadı.Sizinde böyle bir sorununuz oldu mu acaba siz ne yaptınız?