Kızlar doktorummu rahat birisi benmi evhamliyim bilemedim Çarşamba günü 10 dk da bir sancım geldi hastaneye gittim doktorum yine yok izinde başka doktor baktı bebeğin suyu felan yerinde dedi nstde sancı çıkmadığı için açıklığa felan da bakılmadı ama ben hala diyorum ki benim sancım var kıvranıyorum diyorum öyle gönderdiler eve beni bebek iyi diye pazartesi doktorumun yanına gideyim diyorum en son gittiğimde iki hafta sonra gel demişti bir şey dermi acaba rahim perdesi var bende normal doğum planladık ama normal doğumla mi sezeryanlami alınıyor ve rahim perdesi bilmiyorum onu konuşayım diyorum sürekli Bebek toplanıyor karnımda bana bunlar normal gelmiyor ya iki gün önceye kadar bebek bu kadar toplanmiyordu