Ben 2 haftadır aralıksız öksürüyorum 33 haftalık hamileyim, artık dahiliyeye gittim korkumdan belki bi ilaç verir diye tahlil verdm enfeksiyon çıktı ve antibiyotik ile öksürük şurubu verdi bebeğe hiçbir zararı olmaz gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz dedi bı nebze olsun azaldı öksürük sanada tavsiye ederim geciktirmeden bı görün yoksa istediğin kadar çay çorba dene öksürüğü kesmiyo.