Evet acısıyla tatlısıyla biz de bu günlere geldik çok şükür hikayeme geçeyim 🥰 zaten planlı bir sezeryandı, bu sabah saat 07;00 de kalktım zaten eşimle bir gün önce hiç uykumuz yoktu, uyuduğumuzda sabah 5′di ben korkudan o heyecandan uyumadı tâbi 🤭neyse sabah kalktım abdets aldım güzel bir namaz ardından Ayetel Kürsi tesbih falan çektim abdestli hastaneye gittim çok şükür işlemler yapıldı tabi ben o sıra da elim kolum titriyor ağlamak istiyorum ama zor tutuyorum kendimi maalesef 😏 neyse odama çıkarıldım hazırlık vs yapıldı nts’ ye bağlandım o sıra kalbim kıpır kıpır geldiler beni odadan aldılar tabi ben bı ağlıyorum eşim annem falan herkes ağladı 🤭sarıldım tek tek eşim benimle ameliyat kapısına kadar geldi elini bırakıp ameliyata girmek beni çok korkuttu yapayalnız kaldım neler beni bekliyor ne olucak hiç bir şeyden haberim yok tabi, neyse bir ameliyat odasına girdim ebe, doktor anestesi doktorları müzik açmış halay çekiyor bana öyle güzel moral oldu ki,hemen belden iğnem yapıldı hiç hiç his etmedim kızlar kesinlikle korkulacak birşey yok 🤷🏻♀️ istediğim müzikleri son ses açtılar, ben daha müzik söylerken bir baktım bebiş doğmuş ağlıyor tabi o an şok oldum inanmadım bu şimdi benim mi bebeğim annemi oldum ben şimdi diyordum başımda ki anestezi doktoruna 🤭neyse bebek hemen gitti maalesef ben ondan 20 dk falan sonra çıktım dikişim atıldı hiç birşey his etmiyorsunuz nasıl girdim nasıl bitti bilmiyorum bile🤗 odama çıktım hemen zaten ilk yürüyüşü 4 saat sonra yaptım o biraz canımı yaktı diyebilirim şuan da da zaten ayaklanma sorunu canımı çok yakıyor birde ara ara sancim oluyor ama o kadar da olsun kolay mı anne olmak 🥰 şuan da da ağrılarım azıcık dinse süper olur ama bebeğimin canı sağ olsun meme tutmuyor maalesef mama aldık bende ağlarılarimdan dolayı çok üstüne düşemiyorum 🤗 benim hikayem de böyleydi kızlar merak ettiğiniz ne varsa sorun cevaplarım🥰