Ozgee123 bende gebelikten öncede basurum vardı ciddi büyüklükte ve kanamalı oluyordu genelde, eczaneden ağrı kesici bir krem almıştım doktora gitmek biraz korkuttuğu için 🙄 gebe kalınca tekrar nüksetti ben de kadın doğum doktoruma kullanıp kullanamayacağımı sordum ve aynı kremi kullanmamın sıkıntı olmayacağını söyledi. Şimdi o kremi kullanıyorum çok şükür akşamdan sürüyorum sabaha ağrısını geçiriyor. Ama siz yine de kendi doktorunuza danışmadan bir ilaç krem kullanmayın